Posted by : Unknown Tuesday, July 2, 2013

Havanın bu aralar 12 derece olduğu Kopenhag barları, sokakları sanki biraz boş. Saat akşam 8 den sonra her köşeden gelen sarhoş çığlıklar yerine sessizlik hakim şehirde bu hafta. Arkadaşım Katrine bunu şöyle değerlendiriyor,
"Merak etme banyo olmak isteyen herkes Kopenhag'ta"
Başka bir arkadaşımsa
"Yaşamayı sevenler başka bir yerde onun için böyle"
Peki nerede?
Tabiki özgürlükte sınır tanımayan Danların, yine özgürlük anlamını insana sorgulatacak kadar çılgın festivali Roskilde festivalinde herkes. 
Büyük bir alana kurulmuş olan festival Danimarka'da hippilerin simgesi olan Roskilde Üniversitesine sadece  2 -3 Km ötede. Kopenhag'ın insanları giyimlerine ve sosyal statülerine göre ayırmayan yapısı Roskilde'ye de hep yansırmış...
Arkadaşım Marie anlatıyor: 
"Festivalde normal bir görüntü şöyledir. Güzel bir çadırın önünde gayet şık iki kız oturmuş rose içerken hemen yan çadırda Spiderman kostümlü bir freak kendi kendi dans ediyor. Onun karşısındaki çadırda hippi timler kafayı çekiyor tam yanında ise bir çocuk çırılçıplak güneşleniyor. İşte bu Roskilde ruhu"

Peki ben mi niye gitmedim? Çalışıyorum... Birde yağmur yağınca cidden ortalık bataklığa dönüyormuş. Ayrıca 7 gün üst üste içkiye dayanır mı benim bünye bilemem... Sanırım ben banyoculardanım :)







Followers

Popular Post

Powered by Blogger.

- Copyright © Friends'n'Trends -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -